niedziela, 9 lipca 2017

Beaded Racerback Chiffon Top - Apricot

 
Jestem nieskrywaną fanką biżuterii, istną sroką- a więc babą z krwi i kości. Uwielbiam także biżuteryjne dodatki wkomponowane w odzież. Nie dziwi zatem fakt, że zamówiłam i przyjemnością noszę widoczny na zdjęciach top (dostępny tutaj). Dzięki pięknemu zdobieniu bluzka wygląda bardzo elegancko. Ja noszę ją natomiast w rozmaitych zestawieniach. Niejednokrotnie zakładałam ją pod czarną marynarkę do pracy, miałam ją na sobie w duecie z koralową spódnicą na urodzinach koleżanki. 
Dziś prezentuję Wam bardzo casualową odsłonę. Wspomniany top chciałam zaprezentować w towarzystwie dżinsów. Myślę, że i w tym outficie dobrze się prezentuje. Moje ukochane baleriny od Zaxy świetnie korespondują z bluzką. Jej nietuzinkowy charakter postanowiłam podkreślić luźnym upięciem. :) Rozpuszczone włosy nie pozwoliłyby na podziwianie jej w całej okazałości.
A czy Wams się podoba ta propozycja?

11 komentarzy: